Vi søger en administrativ Skills-medarbejder
13. feb. 2025Byggeriets Uddannelser søger en administrativ medarbejder til et spændende fuldtidsjob med gode udviklingsmuligheder. Du får hovedansvaret for den administrative planlægning og koordinering af DM i Skills i tæt samarbejde med vores Skills-konsulent og uddannelseskonsulenter på området.
Har du lyst til at:
- Arbejde i et tværfagligt miljø, hvor vi samarbejder tæt med erhvervsskoler, arbejdstager- og arbejdsgiverorganisationer, virksomheder og lærlinge?
- Bistå med planlægningen af DM i Skills-konkurrencerne?
- Koordinere mange opgaver samtidigt og have kontakt til en bred vifte af samarbejdspartnere?
- Sikre struktureret opgavestyring og bidrage til et stærkt organisatorisk overblik?
- Administrere sponsorkontrakter og skoleaftaler med fokus på økonomisk overblik?
Du bliver en del af vores administrative team, der består af otte dygtige medarbejdere med ansvar for en bred vifte af administrative opgaver.
Hvem er du?
Ingen kan det hele, men vi lægger vægt på, at du kan svare ja til flest muligt af disse udsagn:
- Du har en kontoruddannelse eller anden relevant administrativ erfaring.
- Du er rutineret i brugen af administrative it-systemer, herunder SharePoint og Microsoft 365.
- Du kan formulere dig klart og præcist på både dansk og engelsk.
- Du trives med både administrative og udviklingsorienterede opgaver.
- Du arbejder systematisk og bevarer overblikket – også når der opstår uventede udfordringer.
- Du har kendskab til erhvervsuddannelserne og uddannelsesadministration.
- Du har erfaring med Skills-konkurrencer for erhvervsuddannelserne.
- Du er vant til at koordinere flere opgaver på én gang og kommunikere med mange samarbejdspartnere.
- Du arbejder struktureret og har et godt organisatorisk overblik.
Om os
Byggeriets Uddannelser er et uddannelsessekretariat med 40 medarbejdere, der udvikler uddannelser til håndværkere i bygge- og anlægsbranchen. Vi holder til i Nordvest, København, og er ejet af 3F og DI.
Interesseret?
Kontakt uddannelseschef Stephanie Halse på 35 87 87 10 for mere information.
Ansøgningsfrist: mandag 17. marts 2025 kl. 10.00.
Send din ansøgning og CV – uden personfølsomme oplysninger – til Rie Nortoft mail: rno@bygud.dk.
Ansættelsessamtaler: 24. marts 2025.
Tiltrædelse: 1. maj 2025.
Alle ansøgninger behandles fortroligt og opbevares sikkert i seks måneder efter ansættelsesstart.